Hasło roczne

"Mężne serce i grzeczne słowa zaprowadzą cię daleko, mój Mały"

wtorek, 21 czerwca 2022

 Czuwaj wilczki!

W sobotę 25 czerwca spotykamy się na Rozesłaniu na obozy harcerskie przy kościele pw. Św. Michała Archanioła (AVE, ul. Fabryczna 19, Lublin) o godzinie 8.30 w mundurach.

O 8.45 rozpocznie się próba śpiewu w kościele, a o 9.00 będzie Msza Św., na której będziemy się modlić o owocny i bezpieczny czas obozów harcerskich. Zgromadzą się wszystkie żeńskie i męskie gromady i drużyny z Lublina, Świdnika i Łęcznej. Po Mszy przejdziemy na apel, a po apelu zrobimy piknik naszej gromady 😄 Skończymy ok. 13.00 na terenach zielonych przy Bystrzycy i o 13.15 będziemy czekać pod kościołem AVE.

Weźcie ze sobą coś do jedzenia do poczęstowania innych wilczków, coś do picia oraz czapki na słońce. (Ma być ciepło) Można też wziąć mowgliczki i na pikniku gromady opowiedzieć mi i Starym wilkom o jakimś punkciku. 😉

Drodzy rodzice! Wy również możecie przyjść na Mszę i apel. Zapraszamy!

Proszę o odbieranie ode mnie blaszek z kiermaszu!!! Mogę wziąć ze sobą w sobotę część blaszek, tylko proszę o informację, którą blaszkę mam przynieść 😉


Do zobaczenia!

Ze wszystkich sił!

Akela 🐺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz