Hasło roczne

"Mężne serce i grzeczne słowa zaprowadzą cię daleko, mój Mały"

środa, 3 marca 2021

 Czuwaj! Wilczki! 

Kiedy przenosiłam się w czasie spotkałam agenta, który po zobaczeniu mojego beretu harcerskiego, nic nie mówiąc, dał mi wiadomość. Uznałam, że najpewniej jest ona skierowana do Was.

Czuwaj! Drogie wilczki, słyszałem, że nadal działacie w harcerstwie. Nasza metoda w wielu aspektach jest podobna do pierwotnej. 
Muszę się do Was zwrócić z ogromną prośbą. Jestem agentem Rządu Polskiego na Uchodźstwie. Przyjechałem do Polski by zebrać informacje o sytuacji w tym kraju. Szczególnie interesuje mnie funkcjonowanie organizacji harcerskiej nazywanej Szarymi Szeregami. Powstała ona niedługo po wybuchu wojny, który miał miejsce 1 września 1939 roku. 
Niestety Niemcy wpadli na mój trop i musiałem uciekać, zostawiwszy moje cenne notatki. Całe szczęście, że ukryłem je w różnych miejscach i zapisałem w formie szyfrów i zagadek!
Musicie je odnaleźć i mi przekazać. Chodźcie w takiej grupie, żebyście nie zwracały na siebie uwagi, np. z innym wilczkiem albo z członkami rodziny. Informacje zapiszcie na kartce!
Dziękuję Wam za pomoc!
 
W sobotę 6.03 na pobliskim terenie, który ujawnimy wkrótce, będzie można odnaleźć wiadomości zaszyfrowane przez agenta. Będzie to możliwe od godziny 9.00 przez cały dzień.Chodźcie w mundurach, one oznaczają naszą przynależność do skautingu!!!
Weźcie ze sobą kartki (może być kronika wilczka), coś do pisania i Mowgliczka!!! 
Ubierzcie się odpowiednio do pogody i ruszcie na pomoc agentowi!
Pamiętajcie, żeby zrobić sobie zdjęcie z tej ważnej misji, aby potomni wiedzieli jak działaliśmy.
Powodzenia! 
 
Ze wszystkich sił!
Akela 🐺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz