Hasło roczne

"Mężne serce i grzeczne słowa zaprowadzą cię daleko, mój Mały"

środa, 13 stycznia 2021

 Czuwaj!

Bardzo się cieszę, że mogę to napisać. W ten weekend spotkamy się na zbiórce NA ŻYWO! 😀😃😍

Pisałam, że będziemy w grupach do 5 osób, ale wczoraj dostałyśmy nowe obostrzenia i możemy być na zewnątrz do 10 os.! Oczywiście obowiązuje zachowanie odległości i posiadanie maseczek oraz częsta dezynfekcja rąk.

W ostateczności w sobotę będzie zbiórka dla jednej szóstki, a w niedzielę dla drugiej, czyli będzie 6 wilczków + 2 Stare Wilki (m.in. Akela)

 W sobotę od 9.30-12.30 będzie zbiórka pod naszym kościołem dla szóstki szarej.

Szóstka szara:

Justynka, Heleninka, Emilka, Zosia, Karolinka St., Łucja

Po zbiórce w sobotę będzie apel - 12.30 (dla całej gromady) Zostaną na nim przyjęte do gromady wilczki, które mają mundury. 😎 Czyli dostaną również naszą zielono-czarną chustę! Potem o 13.00 będzie Msza szczepu.

W niedzielę od 9.00-12.00 będzie zbiórka pod naszym kościołem dla szóstki białej.

Szóstka biała: 

Amelka, Gosia, Zuzia, Gabi, Hania, Karolinka Cz. 


Najważniejsze jest to, żeby wilczki były ubrane ciepło!!! Temperatura w weekend ma spaść do -12, a temperatura odczuwalna będzie jeszcze niższa, dlatego wyjątkowo można przyjść w spodniach i wielu warstwach, proponuję również spodnie narciarskie jeśli ktoś ma, bo będziemy na dworze około godziny i na pewno będzie to świetna okazja do zabawy na śniegu, dlatego proszę również wziąć rękawiczki.

Rzeczy, które trzeba wziąć: 

  • CIEPŁE UBRANIE!
  • Mowgliczek
  • coś do pisania
  • II śniadanko - takie, żeby wilczki nie były głodne. (Rano zjeść porządne śniadanie, żeby nikomu nie brakowało energii)
  • kubek na zrobienie herbatki lub własna herbatka w termosie
  •  spódnica na przebranie 

Dodatkowo będzie podczas zbiórki czas na zdawanie punkcików, więc niech każdy wilczek przygotuje sobie 3 punkciki, o których będzie chciał mi powiedzieć. 😉 Chodzi o punkciki na Delikatną Łapkę, które są w Mowgliku na stronach 73-75.

Proszę o dostarczenie mi deklaracji harcerskich, kto ma ją u siebie. Jeśli ktoś zgubił, wyślę jutro na maila. Proszę uzupełnić z podpisami i przynieść na zbiórkę lub Mszę.

W razie pytań/uwag proszę śmiało do mnie pisać lub dzwonić!!

Do zobaczenia!

Akela Agata 🐺

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz