Hasło roczne

"Mężne serce i grzeczne słowa zaprowadzą cię daleko, mój Mały"

czwartek, 8 czerwca 2017

Rodzinalia 11.04.2017

Drogie Wilczki, Drodzy Rodzice!

Bardzo Was przepraszam, że podaję informacje dość późno, ale mam teraz duże zamieszanie na studiach..
Tak jak wspominałam Wam ostatnio, w najbliższą sobotę zbiórki nie będzie. Spotykamy się natomiast w niedzielę na Rodzinaliach (festynie parafii na Bazylianówce). Będziemy mieć nasze stoisko - wilczków i harcerek - dlatego mam nadzieję, że uda Wam się przyjść :)

O godzinie 12.30 będzie Msza Święta. Chciałabym, żebyśmy na tej Mszy były całą Gromadą - tak jak na Mszy Środowiska.
Po Mszy Świętej, o 13.30, spod kościoła wyruszy pochód na boisko niedaleko placówki Straży Pożarnej. Tam też będzie się odbywał cały festyn. Koniec z tego, co wiem, przewidywany jest na godzinę 20. (Nie wiem jeszcze, czy uda nam sie zostać do końca).
Proszę Was o informację, kto może wziąć udział w wydarzeniu. Na naszym stoisku będziemy dawać zainteresowanym różne zadania, będziemy pokazywać jakieś ciekawe rzeczy związane z harcerstwem. Mam nadzieję, że będzie to interesujące ;-)
Proszę Was o informację do jutra, kto i w jakich godzinach może przyjść. Wtedy wyślę Wam rozpiskę Waszych dyżurów przy stoisku :)

Ze wszystkich sił!
Akela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz