Hasło roczne

"Mężne serce i grzeczne słowa zaprowadzą cię daleko, mój Mały"

piątek, 21 kwietnia 2017

Wielkie Łowy 2017

Drogie Wilczki, Drodzy Rodzice!

Już jutro rozpoczynamy niesamowitą wilczkową przygodę - Wielkie Łowy! Mam nadzieję, że nie możecie się już doczekać tego wyjazdu :) Poniżej przesyłam Wam jeszcze parę informacji, żebyście nie zapomniały o niczym ważnym.

1. Jutro widzimy się zwarte i gotowe o 7.30 pod kościołem na Bazylianówce. Tam podzielimy się między samochody i wyruszymy do Nałęczowa. Jedzie nas 9 Wilczków, ja oraz Baloo i Ferrao :-)
2. Ubierzcie się ciepło, weźcie ze sobą coś od deszczu, a także szalik, czapkę i rękawiczki. Powinna być już u nas wiosna, ale na ten weekend pogoda zapowiada się nieciekawie..
3. Pamiętajcie, żeby wziąć:
  • kronikę wilczka
  • kronikę gromady
  • śpiewnik
  • Mowglika (na WŁ będzie trochę więcej czasu na zdawanie niż zwykle na zbiórce.. Zachęcam!)
  • menażkę
  • sztućce
  • kubek
  • igłę z dużym oczkiem
  • nożyczki
  • ciapy do chodzenia po szkole
  • klapki pod prysznic
  • KARTĘ ZGODY NA WYJAZD wypełnioną przez rodziców
  • PIENIĄDZE - kto nie wpłacił
a także
  • czajnik elektryczny: Agatka
  • deskę do krojenia (2): Ala S, Ala M
  • dużą miskę na sałatkę: Zosia
  • nóż (3): Ola K, Ola W, Akela
  • ściereczkę kuchenną x2: Lena M, Ferrao
  • ceratę: Marysia M
  • mały płyn do mycia naczyń: Olga
  • gąbka do mycia naczyń: Olga
  • tackę na kanapki: Akela
  • apteczkę: Akela, Baloo

oraz rzeczy podstawowe (mundur, bielizna itp.), których spis wysłałam Waszym rodzicom mailem.

Koniecznie zabierzcie ze sobą dobry humor! :-)

Na koniec chcę Wam powiedzieć, że bardzo się cieszę z tego, że spędzimy te dni razem. Mam nadzieję, że będzie to dla każdej z Was, dla mnie oraz dla całej naszej Gromady wspaniały czas i niezapomniana przygoda!

Ze wszystkich sił!
Akela :)
Znalezione obrazy dla zapytania wilczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz