Hasło roczne

"Mężne serce i grzeczne słowa zaprowadzą cię daleko, mój Mały"

czwartek, 8 grudnia 2016

KIERMASZ CIAST :)

Drogie Wilczki, Drodzy Rodzice!
Znalezione obrazy dla zapytania ciastko
Pierwsza wiadomość jest taka, że w najbliższą sobotę zbiórki nie będzie, ponieważ od piątku uczestniczę w rekolekcjach. Spotykamy się zatem w niedzielę podczas kiermaszu :)

Plan niedzielnych "wart" przy ciastach:
od 8: Ala M., Ola W.
od 9.50 (po Mszy o 9.30): Lena M., Agatka, Olga
od 11.20 (po Mszy o 11): Ala S., Marysia M., Zosia
od 13 (po Mszy o 12.30): Marysia K., Ola K., Lenka

Jeśli zostaną ciasta:
od 18.20 (po Mszy o 18): Ala S., Ola K. / ktoś, kto będzie mógł

 Proszę, aby każda z Was przyniosła min.1 ciasto (jeśli możecie, to 2). Ciasta przynieście już pokrojone, weźcie też łopatki, którymi będzie można nakładać ciasta.

  • Ciasta będziemy pakować na bieżąco do plastikowych pudełek, dlatego nie musimy spotykać się w sobotę.
  • Ciasta można będzie przynieść w sobotę wieczorem i zostawić w harcówce (nie będzie mnie wtedy, więc trzeba będzie zadzwonić domofonem i wziąć klucz od jakiegoś księdza). Można także dostarczyć je na niedzielę rano (o godz. 8).

W razie pytań jestem do Waszej dyspozycji do piątku wieczorem, potem może być z tym problem, więc piszcie mi smsy ;)

Ważne! Proszę, weźcie ze sobą wypełnione zgody rodziców na zimowisko (dawałam je Wam ostatnio na zbiórce).

Ze wszystkich sił!
Akela :)

P.S. W naszym kościele od wczoraj trwa odpust parafialny ku czci Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny. Zachęcam Was w miarę Waszych możliwości, aby uczestniczyć w tych uroczystościach!

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz