Hasło roczne

"Mężne serce i grzeczne słowa zaprowadzą cię daleko, mój Mały"

środa, 4 maja 2016

ZBIÓRKA 7 MAJA 2016


Drogie Wilczki!
W najbliższą sobotę spotykamy się o 10.15 pod kościołem. Bilet ulgowy do kina 3D (Cinema City Plaza) kosztuje 24 zł + 3 zł - koszt okularów. Jeśli macie w domu takie specjalne okulary do oglądania filmów 3D to możecie ze sobą wziąć oraz dwa bilety MPK. Przychodzimy w mundurach. Powrót pod kościół na około 14.00.
Przed wyjściem odbędzie się apel, na którym Ala S. złoży swoją obietnicę (Alu pamiętaj o berecie ;)).

Ze wszystkich sił!
Akela

8 komentarzy:

  1. Ja w sobotę mam na 13-30 do fryzjera , nie wiem czy się wyrobię ,jak myślisz Akelo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 13.30 kończy się seans, trudno będzie się wyrobić

      Usuń
  2. Nie wiem , może tata po mnie przyjedzie ,muszę go zapytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisze ci w piątek czy jadę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tata pyta się ile nas będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ostatnie pytanie , do jakiego kina idziemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze idziemy na 10.15 (wyśpie sie)...

    Lena.

    OdpowiedzUsuń