Hasło roczne

"Mężne serce i grzeczne słowa zaprowadzą cię daleko, mój Mały"

wtorek, 2 lutego 2016

ZBIÓRKA 6 LUTEGO '16


Drogie Wilczki!
W tym tygodniu zmieniamy miejsce zbiórki - idziemy na łyżwy!. Spotykamy się o 10.20 pod kościołem. Jedziemy autobusem, także będą potrzebne dwa bilety MPK, a także 9 zł - wstęp na 60 minut jazdy, 6 zł - wypożyczenie łyżew na 60 minut (razem 15 zł). Jeśli ktoś ma własne łyżwy wtedy płaci 9 zł. Na spotkanie przychodzimy bez munduru. Rodzice którym wygodniej podwieźć dzieci na miejsce (Icemania Al. Zygmuntowskie 4) - proszę o przybycie na godzinę 10.50. Koniec przewidziany na godzinę 12.15. Pod kościołem będziemy około 13.00. 
Proszę o krótką informację od Wilczków, które jadą ze mną autobusem, może być też w komentarzu pod postem :)

Ze wszystkich sił!
Akela

7 komentarzy:

  1. Ola K jedzie autobusem z Akelą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chce pojechać , ale nie umiem jeździć na łyżwach , co mam zrobić ? :[

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadę autobusem. I jeszcze raz stokrotne dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja niestety nie mogę pojechać - boli mnie gardło. Smutno mi z tego powodu:( Ala S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu będą jeszcze inne wyjścia w ramach zbiórek :)

      Usuń
  5. Akelo ala i lena jadą z tobą

    OdpowiedzUsuń